close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    کفی ژله ای افزایش قد

    بازدید : 603
    سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 9:46

    خرید اشنه افزایش قد ۱۴ لایه ایرانی اصل ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


    کفش های زنانه ژل افزایش قد با ارتفاعات مختلف دارند و آنهایی که پاشنه بلند دارند Spike نامیده می شدند ، این لقب که دلالت بر پوشیدن آنها دعوت به رابطه جنسی دارد. اما آیا ارتفاع مراکز فروش ژل افزایش قد باعث افزایش جذابیت خانم ها می شود؟ در یک سری از چهار آزمایش ، محققان فرانسوی دریافتند که با افزایش خرید حضوری ژل افزایش قد ، مردان توجه بیشتری به زنان می کنند ، .

    مقاله کامل را اینجا بخوانید: ژل افزایش قد بیتال توجه مردان را به خود جلب می کند! روانشناسی پاشنه بلند ۷est.ro - اخبار Iasi ، اخبار محلی ، ملی و بین المللی

    در اولین آزمایش ، محققان یک زن ۱۹ ساله را در مقابل یک فروشگاه قرار دادند. او دامن مشکی و بلوز سفید ، ژاکت مشکی و کفش چرمی سیاه پوشیده بود. تنها تفاوت این بود که او ژل افزایش قد در مشهد ، متوسط ​​یا بلند می پوشید. هنگامی که به مردهای بدون همراهی که به نظر می رسد بین ۲۵ تا ۵۰ سال سن داشتند ، نزدیک شد ، از وی پرسید که آیا مایل است در یک مطالعه چهار دقیقه ای در مورد مسائل جنسیت شرکت کند یا خیر. این زن به جمع ۹۰ نفر نزدیک شد و کفش بعد از هر ۱۰ سال تغییر کفش کرد. محققان در این نزدیکی بودند و تمایل مردم به شرکت در این نظرسنجی را دنبال می کردند و به نظر می رسد که میل آنها به طور مستقیم با قد ژل افزایش قد در شیراز زن مرتبط بوده است:سه آزمایش مشابه دیگر که به دنبال آن وجود نسل زنان به طور شهودی می دانستند تأیید می شود: ژل افزایش قد در تهران توجه مردان را به خود جلب می کند. دلایل مختلفی برای این اتفاق وجود دارد. سینه زنان بزرگتر به نظر می رسد. باسن هم همینطور موقعیت پشت در هنگام راه رفتن بر روی ژل افزایش قد خارجی پا سینه ها را به جلو سوق می دهد ، که باعث می شود آنها بزرگتر و برجسته تر به نظر برسند. در مورد باسن نیز همین اتفاق می افتد. پاها کوچکتر به نظر می رسند. در حالی که مردانی وجود دارند که به زنان نازک ، کوتاه ، قد بلند و شیک جذب می شوند ، اما مردان تکامل یافته اند که عموما قد بلندتر و بلندتر از زنان هستند و برای زنان جوان تر از خود جذب می شوند.ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم این تصور را ایجاد می کند که پاهای زنان کوچکتر و در نتیجه جذاب تر است.

    مسلم است که به خاطر ظرافت و چند اینچ اضافی که به ارتفاع آن افزوده می شویم ، در نهایت به سازش های زیادی می پردازیم. حتی اگر به معنای پوشیدن ژل افزایش قد داخل کفش نامناسب باشد.

    خرید اینترنتی ژل افزایش قد برای سلامتی شما بد هستند. محققان فنلاندی می خواستند مکانیسم های درگیر را دقیقا بدانند آنها نگاه کردند که زنانی که مدت طولانی از خرید کفی ژله ای افزایش قد می پوشند ، در مقایسه با زنانی که فقط بندرت آنها را می پوشند ، هستند. کارشناسان دریافتند که در زنان دارای پاشنه مخفی افزایش قد بلند اصول اساسی پیاده روی مشاهده نشده است: سرعت آنها کوچکتر بود ، ماهیچه ها با شدت بیشتری کار می کردند و کوتاه شدن عضلات گوساله ، تحت فشار مداوم مشاهده می شد. همه این تغییرات خطر کمردرد را افزایش می دهد ، شرایطی که در آن اعصاب مسدود می شوند ، سیگنال های دردناک را منتقل می کنند و احساس بی حسی از پشت به پاها می کنند.




    حتی اگر فکرش را هم نکرده اید ، پوشیدن خرید پاشنه افزایش قد پا می تواند سردرد به شما بدهد. از آنجا که بدن ما سیستمی است که می تواند اثرات منفی در زنجیره را احساس کند ، فشار وارد شده به کفش پاشنه مخفی مردانه بلند از پشت ، از طریق اعصاب ، به ناحیه گردن رحم منتقل می شود. نتیجه آن میگرن مکرر است.

    لژ افزایش قد افسانه ای ، بدون درد!

    برای تسکین درد در قسمت جلوی پا ، تکه های انگشتان پا و سوم خود را بشمارید (از انگشت شست). عجیب به نظر میرسد؟ به همین دلیل است: عصبی وجود دارد که بین دو انگشت تقسیم می شود و هنگام فشار روی آن فشار ایجاد می کند - یعنی وقتی ژل افزایش قد ۸ لایه می پوشید. تکه های درد درد عصبی را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد تمام شب رقصید ... حداقل این حرفی است که متخصصان این رشته می گویند. حال باید روش را آزمایش کنیم.

    آیا من هنوز هم کیف را با کفش هماهنگ می کنم؟ قوانین و ترفندهای سبک برای ظاهری مرسوم ، مد روز

    نکته منفی ، هنگامی که انگشتان پا را باند می کنید این است که دیگر نمی توانید صندل بپوشید. خوشبختانه ، با این وجود مدل های زیادی از صندل های شیک در بازار با یک انگشت پاشنه افزایش قد پوشانده شده است. در زیر چند پیشنهاد وجود دارد.

    کفش هایی که ژل افزایش قد ۱۰ لایه دارند ، راه رفتن را منفی تغییر می دهند و می توانند خطر ابتلا به گونرتروز ، استئوآرتریت زانو را افزایش دهند.

    تیمی از محققان دانشگاه استنفورد بسته به پوشیدن ژل افزایش قد ۱۲ لایه یا پایین (بین چهار تا هشت سانتی متر) تغییرات در راه رفتن زنان را تجزیه و تحلیل کردند.

    نتیجه واضح بود: نه تنها راه رفتن تغییر می کند بلکه مفاصل زانو در معرض استرس شدید و فشار زیاد قرار می گیرند که عواقب احتمالی آن بر غضروف است.

    چیز خوب این است که کمی اغراق آمیز است
    ژل افزایش قد ۱۴ لایه احمق است. کارشناسان می گویند پوشیدن پاشنه پا روی مغز تأثیر می گذارد!

    واقعاً چه خبر است؟ پوشیدن لژ مخفی افزایش قد به نوعی تأثیر منفی در نحوه اکسیژن رسانی به مغز دارد. مطالعات اخیر نشان می دهد که ۸۰٪ از خانم ها از پوشیدن لژ مخفی کفش نامناسب رنج می برند. تأثیرات فوری ظاهر مانتویی است که قبلاً در مورد ۵٪ از خانمهای جوان که در نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند تشخیص داده شده است.

    علاوه بر این ، برای تقویت موارد فوق. نمی دانید ارتباط بین پوشیدن پاشنه و شعور چیست؟ پوشیدن لژ مخفی کفش مردانه پاشنه بلند باعث انقباض رگ های خونی در پاها می شود. این به طور مستقیم منجر به اکسیژن رسانی ضعیف در تمام بافت ها ، از جمله مغز می شود. به عنوان مثال ، سردرد و "کندی" در دادگاه.

    موقع پوشیدن

    موقع پوشیدن ژل طبی افزایش قد به وضعیت پاها توجه کنید. آیا ما درست می گوییم که تنها جلوی شما می خورد و تمام وزن روی انگشتان پا می افتد؟ خوب ، به همین دلیل زگیل دارید.
    همچنین ، یک خطر واقعی برای سلامتی پاهای شما هنگام پوشیدن کفش ورزشی ژل افزایش قد اصل ایجاد می شود. دکتر کیسی کریگان ، هماهنگ کننده یک مطالعه موثر توسط محققان دانشگاه ویرجینیا ، گفت: "تأثیر کفش ورزشی ژل بلندی قد روی پاشنه پا به اندازه ژل افزایش دهنده قد پا مضر است."

    در این مطالعه تعداد ۶۸ فرد بزرگسال - ۳۷ زن و ۳۱ مرد بررسی شده است. آنها در حالی که به طور مرتب حداقل ۲۵ کیلومتر در حال دویدن بودند ، تحت نظر قرار گرفتند. افراد به منظور اجرا بر روی تردمیل هم پابرهنه و هم کفش ژل افزایش قد سیلیکونی پوشیده شده بودند

    ها به وضعیت پاها توجه کنید. آیا ما درست می گوییم که تنها جلوی شما می خورد و تمام وزن روی انگشتان پا می افتد؟ خوب ، به همین دلیل زگیل دارید.
    همچنین ، یک خطر واقعی برای سلامتی پاهای شما هنگام پوشیدن ژل افزایش قد ارزان ایجاد می شود. دکتر کیسی کریگان ، هماهنگ کننده یک مطالعه موثر توسط محققان دانشگاه ویرجینیا ، گفت: "تأثیر کفش ورزشی ژله افزایش قد روی پاشنه پا به اندازه پاشنه پا مضر است."

    در این مطالعه تعداد ۶۸ فرد بزرگسال - ۳۷ زن و ۳۱ مرد بررسی شده است. آنها در حالی که به طور مرتب حداقل ۲۵ کیلومتر در حال دویدن بودند ، تحت نظر قرار گرفتند. افراد به منظور اجرا بر روی تردمیل هم پابرهنه و هم کفی ژله ای افزایش قد پوشیده شده بودند


    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 443
    دوشنبه 6 مرداد 1399 زمان : 16:29

    نحوه ی خرید اینترنتی کفی های افزایش قد در تعداد های مختلف ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


    در زرادخانه خانمها به اندازه یک جفت ژل افزایش قد سکسی قدرتمند است. از آنجا که فقط به مردان اجازه داده می شد مراکز فروش ژل افزایش قد بپوشند ، کفش های زنانه بسیار طولانی است.

    تولد پرها در دهه ۱۹۶۰ نشانه آغاز نسل جدیدی از خرید حضوری ژل افزایش قد زنانه است. جنون به سرعت احساس شد و سرانجام ژل افزایش قد بیتال چنان شد که در جامعه مدرن وجود دارد ، اثبات وجود خدا.

    چه یک جفت ژل افزایش قد در مشهد باشد یا صندل سکسی ، برای لذت بردن از یک جفت ژل افزایش قد در شیراز نیازی به جفت پاشنه بلند ندارید.

    به ندرت هیچ درمانی وجود ندارد که برای هر دو جنس بسیار مناسب باشد. مردان برای خانمهایی که از ژل افزایش قد در تهران سکسی پوشیده اند و همچنین چگونگی خانم ها دوست دارند آنها را خریداری کنند ، قدردانی می کنند. در نزاع بین جنسها وقتی ژل افزایش قد خارجی بلند می آید ، واقعاً زمان صلح است.

    همه خانمها با کفش رابطه محرمانه ای پنهانی دارند ، خواه آن را بدانند یا نه. رابطه یک زن با ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم بلند ممکن است کمی توسعه نیافته باشد ، اما باور کنید که هنوز هم همینطور است. به ناچار این یک تجارت دخترانه است. من نیز روی اندام خواهم رفت و استدلال می کنم که هر چه ژل افزایش قد داخل کفش پا بالاتر باشد ، سکس تر است. مدل موهای چهار اینچی احترام می گذارد.

    خرید اینترنتی ژل افزایش قد نیز برای سلامتی شما مفید است. آنها ریزش ها را از بین می برند ، باعث تنفس سالم می شوند و پاشنه تازه اندورفین ها را مستقیماً به مغز می فرستند که می تواند منجر به زندگی طولانی تر شود. من همچنین متقاعد شده ام که خرید کفی ژله ای افزایش قد علت اصلی بسیاری از مشکلات برانگیختگی در اتاق خواب است که ، می دانم ، سالم است.

    و باز هم ، چه کفش پاشنه مخفی افزاشی قد بلند باشد و چه صندل سکسی ، داشتن جفت خرید پاشنه افزایش قد بلند کاملاً نامناسب است ، زیرا این مقاله اثبات کافی است که همه یک فتیشیست پاشنه مخفی مردانه بلند هستند. در اینجا نقایص انسانی وجود ندارد. مردان از پاشنه بلند ، زن - لژ افزایش قد ، تولید کننده کفش - مرد و زن که پاشنه بلند را دوست دارند ، دوست دارند.

    ژل افزایش قد ۸ لایه دارای سابقه طولانی در قدرت است. شاید آنها روی پای مردان شروع کنند ، اما این روزها تنها یک زوج اختصاصی به تنهایی به پایان می رسند. تمام ژل افزایش قد ۱۰ لایه های شاد و باقی مانده با دکوراسیون ، پای زنان را تزئین می کند تا مردان خوشایند شوند.

    علاقه به پوشیدن مداوم ژل افزایش قد ۱۲ لایه بسیار بالا برای خوب از بین نمی رود - به خصوص برای کسانی که از جنس عادلانه تری که پاهای صاف ، اضافه وزن و رگ های واریسی ایجاد کرده اند وجود ندارد. چنین زنانی می توانند ژل افزایش قد ۱۴ لایه از ۵ سانتی متر نداشته باشند.

    خوب ، و برای کسانی که عادت دارند کفش روی یک کف نسبتاً مسطح بپوشند ، حتی یک لژ مخفی افزایش قد کوچک نیز می تواند به طور کامل راه رفتن را تغییر دهد. این حالت بی دست و پا ، ناراحت کننده می شود ، گاهی اوقات باعث ایجاد احساسات ناخوشایند می شود. با این حال ، گاهی اوقات اصرار به پوشیدن لژ مخفی کفش های زیبا حداقل برای چند ساعت هیچ جا از بین نمی رود ، حتی اگر می دانیم ناخوشایند خواهد بود. "زیبایی خواستار فداکاری است" ، زنانی را که حداقل می خواهند در طول تعطیلات ، بی نظیر به نظر برسند ، توجیه می کند.

    این تمرینات ساده نه تنها به شما کمک می کند تا یک راهپیمایی سبک داشته باشید (حتی اگر لژ مخفی کفش مردانه پا خیلی زیاد باشد) بلکه برای جلوگیری از ناراحتی و درد نیز به شما کمک می کند. اما ناگفته نماند که چنین کفشهایی نباید روزانه و خیلی طولانی پوشیده شود.




    چگونه برای جلوگیری از اشتباهات

    اولین کاری که باید انجام دهید این است که در مقابل دیوار بایستید و بررسی کنید که شما چمباتمه نیستید. پشت خود را در مقابل آن فشار دهید ، شکم ، شانه ها ، باسن و پاشنه مخفی ژله ای ها را لمس کنید. پاشنه ژله ای افزایش قد بپوشید و دوباره بررسی کنید. تصور کنید نخ متصل به پوست سر شما در حال چرخش در کل ستون فقرات است که کسی در پشت آن شما را به سمت بالا بکشد.

    به موقعیت زیر توجه کنید: شانه های پشت ، شکم جمع شده ، چانه به جلو باز شود. چه در صورت پابرهنه و چه بر روی ژل طبی افزایش قد های ۱۲ سانتی متری ایستاده باشید - وضعیت صحیح نه تنها به شما باریک تر می شود ، بلکه باعث می شود تمام مراحل بدن عادی شود.

    چند قدم بردارید ، به آینه نگاه کنید. اغلب پاها به طور غیر ارادی شروع به ساختن کج می کنند و زانوها خم می شوند. هنگام راه رفتن ، ژل افزایش قد اصل پا باید زودتر از زمین لمس کند و فقط در این صورت نوبت انگشتان پا خواهد بود و پای شما از آن حمایت می کند باید مستقیم باشد. جلوی آینه کار کنید ، از جلو و از سمت خود به خود نگاه کنید.

    ژل بلندی قد ، شیک و راحت - نه تنها کلید یک روحیه خوب بلکه کلید اصلی سبک خوب است. به گفته سبک ، سازنده تصویر Mingailė Skuodytė ، ژل افزایش دهنده قد تابستان امسال با راه حل های ساختاری غیر سنتی ، رنگ های روشن ، ترکیبی از بافت ها و اتمام های اصلی تعجب آور هستند.

    - بارزترین روندهای تابستان امسال کدام است؟

    - روند اصلی مد سالهای اخیر ترکیبی از سبک و راحتی است ، جایی که راحتی در اولویت قرار دارد. تصادفی نیست که محبوب ترین ژل افزایش قد سیلیکونی برای چند فصل - کفش ورزشی. آنها با تغییر اندکی تصویر ، در تابستان امسال نیز تسلط می یابند. فقط در گذشته ، مدل های آنها خشن ، انبوه ، با یک قطعه ضخیم تر بود ، و اکنون تاکید بر ظرافت وجود دارد: کفش ورزشی بسیار زیبا ، با فرم سبک تر - یادآور کفش های در حال اجرا است.

    از آنجا که ژل افزایش قد ارزان ، بسته به قد آنها ، بدن زن را بالاتر از حد طبیعی بالا می برد ، مرکز ثقل تغییر می کند ، بنابراین پوشیدن ژله افزایش قد می تواند منجر به اختلالات اسکلتی عضلانی و عضلانی ، افزایش شکستگی استخوان های ساق پا ، افزایش فشار عضلات ، گردش خون در پاها شود. علاوه بر این ، شکل کف پا تغییر می کند ، زیرا وزن بدن در هواپیما متفاوت از زمان پوشیدن کفش معمولی توزیع می شود. ترکیب این عوامل می تواند منجر به اختلالات جدی ارتوپدی و عروقی در پاها شود. اگر گوسفندان کفی ژله ای افزایش قد اغلب در بدن زن (تا حدود ۲۰ سال) کاملاً شکل نگرفته باشند ، خطر بروز ناهنجاری های لگنی وجود دارد ، که ممکن است بعداً در بارداری بهینه (خصوصاً محلی سازی جنین در رحم) اختلال ایجاد کند.با وجود این خطرات ، کفش پاشنه افزایش قد بلند مخصوصاً کفش های گاه به گاه شیک نیست. پوشیدن آنها حالت کلی بدن زن را تغییر می دهد ، کمی تأکید بیشتر روی قفسه سینه و باسن ، باعث تغییر سایه می شود - او ظریف تر می شود ، حرکات کندتر اما دقیق تر می شود. به دلیل همین عوامل ، پاشنه بلند بر جنسیت زن تأکید می کند.


    پک رویش مو تراست
    بازدید : 391
    يکشنبه 5 آبان 1398 زمان : 10:40



    آیا از کوتاهی قد رنج می برید؟ آیا از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خسته شده اید؟ آیا اعتماد به نفس شما به دلیل کوتاهی قد پایین آمده است؟ آیا از روش های مختلفی مثل داروهای متفاوت استفاده کرده اید ولی نتیجه نگرفتید؟ ما ژل افزایش قد را به شما پیشنهاد می کنیم. لژ افزایش قد سیلیکونی یک پاشنه ژله ای افزایش قد است که به شما کمک می کند زیباتر به نظر برسید و با اعتماد به نفس بیشتری در مهمانی ها حاضر شوید.

    تصویر
    استفاده از ژل افزایش قد

    روش های بسیاری برای افزایش قد وجود دارد اما هریک دارای معایب خاص خودش است، کفش های پاشنه بلند عوارض زیادی دارند. این کفش ها به مهره های ستون فقرات آسیب می رساند و مشکلاتی مثل کمر درد و زانو درد را ایجاد می کند. قرص های افزایش قد نیز روش دیگری است اما علاوه بر هزینه ی بالای آن، عوارض جانبی بسیاری دارد. عمل های جراحی نیز بسیار پرهزینه است و فرد مورد معالجه درد بسیاری تحمل خواهد کرد. در بین این روش ها، ژل افزایش قد راه حل مشکل تمام افرادی است که از کوتاهی قد رنج می برند. ژل افزایش قد هیچگونه عوارضی برای شما نخواهد داشت و متناسب با قد دلخواهتان می توانید آن را از 1 تا 5 سانتی متر تنظیم کنید، این ژل ها طبی هستند و بسیار بهتر از داروها و تزریق هورمون های مختلف است.
    خرید ژل افزایش قد

    لژ های افزایش قد با برندهای مختلفی در بازار عرضه شده اند، به همین دلیل تمیز دادن محصول اصل از فرع کار بسیار دشواری است. محصول تقلبی یا فرعی این ژل، باعث بروز حساسیت در پاشنه ی پا می شود. جنس این ژل ار سیلیکون سازگار با بدن انسان است که پس از مدت ها دوام و انعطاف پذیری دارد اما محصولات فرعی آن، سخت تر هستند و کم دوام ترند. جنس اصلی دارای هولوگرام است. محصول اصلی ژل افزایش قد را تنها در اینجا خریداری کنید.

    دیگر لازم نیست برای قد بلند شدن روش های پیچیده و پر دردسر را امتحان کنید تنها با خریداری این ژل می توانید به رویای قد بلند شدن برسید، تنها کافیست با شماره تماس کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني
    بازدید : 227
    چهارشنبه 20 شهريور 1398 زمان : 13:33


    یکی از بهترین محصولات برای افزایش قد در کوتاه ترین زمان، استفاده از ژل افزایش قد می باشد. این ژل ها در کوتاه ترین زمان قد شما را در حدود 5 سانتی متر افزایش می دهد. قیمت مناسب ژل افزایش قد از خصوصیات دیگر این محصول می باشد. همچنین این محصول عوارض جانبی برای بدن نداشته و در طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله به نکاتی راجع به ژل افزایش قد و چگونگی استفاده از آن توضیحاتی می دهیم.


    خصوصیات ژل افزایش قد

    یکی از بهترین محصولات ارائه شده در فروشگاه های سطح شهر و اینترنتی، ژل افزایش قد می باشد. از جمله خصوصیات اصلی این ژل، نداشتن عوارض جانبی برای بدن شما می باشد. این ژل ها قادر هستند قد شما را در حدود 5 سانتی متر افزایش دهند. این ژل ها در انتهای کفش شما جاساز می شوند و قابل مشاهده نمی باشند. این ژل دارای ساختاری لایه ای شکل می باشد و شما با استفاده از چندین لایه می توانید حداکثر افزایش قد را داشته باشید. از ویژگی های دیگر این ژل قیمت مناسب و به صرفه آن نسبت به سایر محصولات افزایش قد می باشد. این محصول از ترکیباتی ژله ای شکل تهیه شده اند و استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی و آزار پا نمی شود.


    خرید ژل افزایش قد

    فروشگاه های اینترنتی و حضوری بسیاری در ایران اقدام به فروش این ژل می کنند. این ژل در اکثر فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. ساختار لایه ای پاشنه مخفی ژله ای امکان افزایش قد متناسب با نیاز را فراهم می کند. جنس این پاشنه مخفی مردانه از مواد نرم و ژله ای مانند بوده و به هیچ عنوان برای پوست حساسیت ایجاد نمی کند. در خرید اینترنتی دقت کنید تا سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. فروش ژل افزایش قد به صورت اینترنتی از جمله محصولات پر تراکنش سایت ها می باشد. علاوه بر فروشگاه های اینترنتی، مغازه های بسیاری در سطح شهر اقدام به فروش حضوری ژل می کنند و شما می توانید به راحتی از این فروشگاه ها خرید پاشنه افزایش قد را انجام دهید.

    ابتکار در کشت گندم توسط کشاورز اردبیلی
    بازدید : 196
    شنبه 9 شهريور 1398 زمان : 9:21

    با سلام.به دنیای ویستا بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز ویستا بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در ویستا بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در ویستا بلاگ سپری نمایید...

    بررسی و خرید بهترین پارتیشن اداری

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 46
  • بازدید کننده دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 850
  • بازدید کلی : 4472
  • کدهای اختصاصی