close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    کفی ژله ای افزایش قد

    بازدید : 607
    سه شنبه 14 مرداد 1399 زمان : 9:46

    خرید اشنه افزایش قد ۱۴ لایه ایرانی اصل ۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲


    کفش های زنانه ژل افزایش قد با ارتفاعات مختلف دارند و آنهایی که پاشنه بلند دارند Spike نامیده می شدند ، این لقب که دلالت بر پوشیدن آنها دعوت به رابطه جنسی دارد. اما آیا ارتفاع مراکز فروش ژل افزایش قد باعث افزایش جذابیت خانم ها می شود؟ در یک سری از چهار آزمایش ، محققان فرانسوی دریافتند که با افزایش خرید حضوری ژل افزایش قد ، مردان توجه بیشتری به زنان می کنند ، .

    مقاله کامل را اینجا بخوانید: ژل افزایش قد بیتال توجه مردان را به خود جلب می کند! روانشناسی پاشنه بلند ۷est.ro - اخبار Iasi ، اخبار محلی ، ملی و بین المللی

    در اولین آزمایش ، محققان یک زن ۱۹ ساله را در مقابل یک فروشگاه قرار دادند. او دامن مشکی و بلوز سفید ، ژاکت مشکی و کفش چرمی سیاه پوشیده بود. تنها تفاوت این بود که او ژل افزایش قد در مشهد ، متوسط ​​یا بلند می پوشید. هنگامی که به مردهای بدون همراهی که به نظر می رسد بین ۲۵ تا ۵۰ سال سن داشتند ، نزدیک شد ، از وی پرسید که آیا مایل است در یک مطالعه چهار دقیقه ای در مورد مسائل جنسیت شرکت کند یا خیر. این زن به جمع ۹۰ نفر نزدیک شد و کفش بعد از هر ۱۰ سال تغییر کفش کرد. محققان در این نزدیکی بودند و تمایل مردم به شرکت در این نظرسنجی را دنبال می کردند و به نظر می رسد که میل آنها به طور مستقیم با قد ژل افزایش قد در شیراز زن مرتبط بوده است:سه آزمایش مشابه دیگر که به دنبال آن وجود نسل زنان به طور شهودی می دانستند تأیید می شود: ژل افزایش قد در تهران توجه مردان را به خود جلب می کند. دلایل مختلفی برای این اتفاق وجود دارد. سینه زنان بزرگتر به نظر می رسد. باسن هم همینطور موقعیت پشت در هنگام راه رفتن بر روی ژل افزایش قد خارجی پا سینه ها را به جلو سوق می دهد ، که باعث می شود آنها بزرگتر و برجسته تر به نظر برسند. در مورد باسن نیز همین اتفاق می افتد. پاها کوچکتر به نظر می رسند. در حالی که مردانی وجود دارند که به زنان نازک ، کوتاه ، قد بلند و شیک جذب می شوند ، اما مردان تکامل یافته اند که عموما قد بلندتر و بلندتر از زنان هستند و برای زنان جوان تر از خود جذب می شوند.ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم این تصور را ایجاد می کند که پاهای زنان کوچکتر و در نتیجه جذاب تر است.

    مسلم است که به خاطر ظرافت و چند اینچ اضافی که به ارتفاع آن افزوده می شویم ، در نهایت به سازش های زیادی می پردازیم. حتی اگر به معنای پوشیدن ژل افزایش قد داخل کفش نامناسب باشد.

    خرید اینترنتی ژل افزایش قد برای سلامتی شما بد هستند. محققان فنلاندی می خواستند مکانیسم های درگیر را دقیقا بدانند آنها نگاه کردند که زنانی که مدت طولانی از خرید کفی ژله ای افزایش قد می پوشند ، در مقایسه با زنانی که فقط بندرت آنها را می پوشند ، هستند. کارشناسان دریافتند که در زنان دارای پاشنه مخفی افزایش قد بلند اصول اساسی پیاده روی مشاهده نشده است: سرعت آنها کوچکتر بود ، ماهیچه ها با شدت بیشتری کار می کردند و کوتاه شدن عضلات گوساله ، تحت فشار مداوم مشاهده می شد. همه این تغییرات خطر کمردرد را افزایش می دهد ، شرایطی که در آن اعصاب مسدود می شوند ، سیگنال های دردناک را منتقل می کنند و احساس بی حسی از پشت به پاها می کنند.




    حتی اگر فکرش را هم نکرده اید ، پوشیدن خرید پاشنه افزایش قد پا می تواند سردرد به شما بدهد. از آنجا که بدن ما سیستمی است که می تواند اثرات منفی در زنجیره را احساس کند ، فشار وارد شده به کفش پاشنه مخفی مردانه بلند از پشت ، از طریق اعصاب ، به ناحیه گردن رحم منتقل می شود. نتیجه آن میگرن مکرر است.

    لژ افزایش قد افسانه ای ، بدون درد!

    برای تسکین درد در قسمت جلوی پا ، تکه های انگشتان پا و سوم خود را بشمارید (از انگشت شست). عجیب به نظر میرسد؟ به همین دلیل است: عصبی وجود دارد که بین دو انگشت تقسیم می شود و هنگام فشار روی آن فشار ایجاد می کند - یعنی وقتی ژل افزایش قد ۸ لایه می پوشید. تکه های درد درد عصبی را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد تمام شب رقصید ... حداقل این حرفی است که متخصصان این رشته می گویند. حال باید روش را آزمایش کنیم.

    آیا من هنوز هم کیف را با کفش هماهنگ می کنم؟ قوانین و ترفندهای سبک برای ظاهری مرسوم ، مد روز

    نکته منفی ، هنگامی که انگشتان پا را باند می کنید این است که دیگر نمی توانید صندل بپوشید. خوشبختانه ، با این وجود مدل های زیادی از صندل های شیک در بازار با یک انگشت پاشنه افزایش قد پوشانده شده است. در زیر چند پیشنهاد وجود دارد.

    کفش هایی که ژل افزایش قد ۱۰ لایه دارند ، راه رفتن را منفی تغییر می دهند و می توانند خطر ابتلا به گونرتروز ، استئوآرتریت زانو را افزایش دهند.

    تیمی از محققان دانشگاه استنفورد بسته به پوشیدن ژل افزایش قد ۱۲ لایه یا پایین (بین چهار تا هشت سانتی متر) تغییرات در راه رفتن زنان را تجزیه و تحلیل کردند.

    نتیجه واضح بود: نه تنها راه رفتن تغییر می کند بلکه مفاصل زانو در معرض استرس شدید و فشار زیاد قرار می گیرند که عواقب احتمالی آن بر غضروف است.

    چیز خوب این است که کمی اغراق آمیز است
    ژل افزایش قد ۱۴ لایه احمق است. کارشناسان می گویند پوشیدن پاشنه پا روی مغز تأثیر می گذارد!

    واقعاً چه خبر است؟ پوشیدن لژ مخفی افزایش قد به نوعی تأثیر منفی در نحوه اکسیژن رسانی به مغز دارد. مطالعات اخیر نشان می دهد که ۸۰٪ از خانم ها از پوشیدن لژ مخفی کفش نامناسب رنج می برند. تأثیرات فوری ظاهر مانتویی است که قبلاً در مورد ۵٪ از خانمهای جوان که در نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند تشخیص داده شده است.

    علاوه بر این ، برای تقویت موارد فوق. نمی دانید ارتباط بین پوشیدن پاشنه و شعور چیست؟ پوشیدن لژ مخفی کفش مردانه پاشنه بلند باعث انقباض رگ های خونی در پاها می شود. این به طور مستقیم منجر به اکسیژن رسانی ضعیف در تمام بافت ها ، از جمله مغز می شود. به عنوان مثال ، سردرد و "کندی" در دادگاه.

    موقع پوشیدن

    موقع پوشیدن ژل طبی افزایش قد به وضعیت پاها توجه کنید. آیا ما درست می گوییم که تنها جلوی شما می خورد و تمام وزن روی انگشتان پا می افتد؟ خوب ، به همین دلیل زگیل دارید.
    همچنین ، یک خطر واقعی برای سلامتی پاهای شما هنگام پوشیدن کفش ورزشی ژل افزایش قد اصل ایجاد می شود. دکتر کیسی کریگان ، هماهنگ کننده یک مطالعه موثر توسط محققان دانشگاه ویرجینیا ، گفت: "تأثیر کفش ورزشی ژل بلندی قد روی پاشنه پا به اندازه ژل افزایش دهنده قد پا مضر است."

    در این مطالعه تعداد ۶۸ فرد بزرگسال - ۳۷ زن و ۳۱ مرد بررسی شده است. آنها در حالی که به طور مرتب حداقل ۲۵ کیلومتر در حال دویدن بودند ، تحت نظر قرار گرفتند. افراد به منظور اجرا بر روی تردمیل هم پابرهنه و هم کفش ژل افزایش قد سیلیکونی پوشیده شده بودند

    ها به وضعیت پاها توجه کنید. آیا ما درست می گوییم که تنها جلوی شما می خورد و تمام وزن روی انگشتان پا می افتد؟ خوب ، به همین دلیل زگیل دارید.
    همچنین ، یک خطر واقعی برای سلامتی پاهای شما هنگام پوشیدن ژل افزایش قد ارزان ایجاد می شود. دکتر کیسی کریگان ، هماهنگ کننده یک مطالعه موثر توسط محققان دانشگاه ویرجینیا ، گفت: "تأثیر کفش ورزشی ژله افزایش قد روی پاشنه پا به اندازه پاشنه پا مضر است."

    در این مطالعه تعداد ۶۸ فرد بزرگسال - ۳۷ زن و ۳۱ مرد بررسی شده است. آنها در حالی که به طور مرتب حداقل ۲۵ کیلومتر در حال دویدن بودند ، تحت نظر قرار گرفتند. افراد به منظور اجرا بر روی تردمیل هم پابرهنه و هم کفی ژله ای افزایش قد پوشیده شده بودند


    به وبلاگ خود خوش امدید
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 880
  • بازدید کلی : 4502
  • کدهای اختصاصی